


VÅRAN MENY INNEHÅLLER VAD VÅRA KUNDER VILL HA, DET SOM INTE FUNGERAT HAR VI TAGIT BORT.
TEX IBÖRJAN HADE VI ALLTID SALLAD PÅ SMÖRGÅSARNA, MEN VI SLUTADE MED DET PGA KUNDERNA PLOCKADE BORT DEN ÄNDÅ.
VI FÖRSÖKER OCKSÅ HÅLLA NER PRISERNA, MEN DET ÄR SVÅRT NÄR RÅVARORNA HELA TIDEN ÖKAR I PRIS.
SMÖRGÅSARNA HÅLLER SAMMA PRISNIVÅ SOM ANDRA STÖRRE AKTÖRER TEX BENSINSTATIONER M.M.
MEN FÖRHOPPNINGSVIS ÄR VÅRA HEMGJORDA GODARE.
VÅRAT KAFFE OCH LATTE FÅR VI MYCKET BERÖMM FÖR, GODAST I STAN ÄR INGEN OVANLIG REAKTION.
VI ANVÄNDER ENDAST KVALITETS BÖNOR, OCH KAN STOLT SKYLTA MED ATT VI ÄR BILLIGARE ÄN BENSINSTATIONERNA OCH ANDRA STÖRRE KEDJOR.
EN DEL KANSKE KAN TYCKA ATT VI BORDE VARA MYCKET BILLIGARE FÖR ATT VI ÄR SMÅ, MEN VERKLIGHETEN SER JU TYVÄRR ANNAN UT.
MINDRE INKÖP GER DYRARE INKÖP, OCH SEN ÄR DET JU INGEN FABRIK SOM GÖR VÅRA SMÖRGÅSAR.
FRÅGA SARA VAD HON TYCKER OM ATT STEKA KORV OCH ÄGG VARJE DAG ;-)
MEN VÅRAT MOTTO ÄR ATT KUNDEN SKALL VARA NÖJD, 80% AV VÅRA KUNDER ÄR STAMKUNDER.
OCH MED DEN SLUTSATSEN SÅ KÄNNS DET SOM ATT VI ÄR PÅ RÄTT VÄG.